Onsdag

Har äntligen lyckats hitta en häst till på lördag, får låna annas häst leia! 
Va och red henne i tisdags, kändes bra ska känna lite mer på henne på fredag och sen lördag är det tävlingsdags! Snabba puckar! Haha
Behöver bara tänka på två saker, hålla galoppen och hålla i mig ;)


Idag var affärs möte i Stockholm som gällde! Mer om det senare... 

Kommande dagar är det rätt full proppade!
Imorgon jobb 9-15 sen rida och fixa, städa hemma och tillsist hoppas jag hinna till gymmet en sväng! 
Fredag- fixar hästar på morgonen, halv 10 kommer en person som ska hjälpa mig med träning/kost m.m 
Kl 12 ska jag rida Leia för att sen jobba 15-24
Lördag- tävling, två hästar ska hämtas för att sen rulla mot Fagersta! Sen väntas jobb 16-24.. 
Dagarna kommer iaf rulla på kan man säga ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0