Simple life

Precis fått lite mat i magen, jätte gott vi åt på hotellet och trevlig personal.. :)
red 135 idag, hon hoppar helt fantastiskt.. men otur som jag hade så blåste ett hinder ner när jag va i anridning och känslig som hon är blir hon lite spooky va insprång i kombination så hon rev det sen när jag hoppade sen fick även vänta ett tag så hon va nog inte riktigt med på att hon skulle hoppa heller.. men som sagt fin i övrigt, känns bra inför imorn när det är 140..
och jag är glad att jag tog med vinter jackan kan jag säga :P blåser som satan här..

nu ska jag sova.. får iaf lite sovmorgon då jag lejde Bim till att fodra.. höhö.. sköönt..

godnatt!

Out of mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0