Look in to my eyes

blev käk med tjejerna hemma hos Aleks igår sen utgån på Silk (!) haha jag och sofie kände oss liite för gamla.. men gjorde det bästa av situationen och dansade på.. värsta jag vet är killar som ska slåss  dansgolvet speciellt schlager då de är så himla litet, så vi tjejer hamna ju såklart mitt i allt.. jag blev knuffad och tapp mobilen på dangolvet då tänkte jag den ser jag aldrig igen. helvete ! slog mig ut från kaoset och försökte hitta aleks och sofie mesn töter på Jens Gard som va min räddare i nöden igår han hittade mitt bakskal på dansgolvet och en tjej kommer fram och frågar vad jag letar efter en mob då hade hon lämnat in den  baren.. thank good ! is friday, höhö

ikväll blir det one tree hill maraton håller på och lagar mat nu sen ska jag bara kolla på det hela kvällen! ska bli så skönt.. en paus för kvällsfodring men inge mer.. bästa löradgen!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0