Forget and Forgive

Fick nyss sms om att jag inte betalat min 3 räkning, YES har gjort det men såg att den aldrig gått iväg.. super bra verkligen... aaah va irriterad jag blir.. hoppas jag har en snäll mamma.. host..

hunit med en del på morgonen jobbat, hingstarna (nu mera valacker glömmer det hel tiden)  försökte tvätta benen på dom det var inte så populärt kan jag säga.. haha men till slut gick det stod man på en bit avstånd så.. dom va iaf snälla att ha på gången så pysslade lite med dom också, Perra kunde jag till och med borsta under magen idag har inte gått tidigare.. så framsteg gör dom iaf.. och ingen av dom har feber eller något det är skönt..
sen har massören varit ute hos A-L och Bloody  och odevi gick hon igenom och dom kändes bättre tyckte hon..

ska strax åka ner till mamma och rida och sen ut till A-L igen.. Niklas är och sätter på vinterdäck på sin bil skulle jag med behöva då de va -1 grad imorse när jag åkte hemifrån.. Usch det är skit kallt på mornarna verkligen och glömmer alltid mössa och vantar.. bara för att solen skiner tror jag det ska vara varmt..
Det sjukaste är att vi ska få den kallaste vintern på 1000 år, tyckte jag att det va förra vintern.. fy jag höll på att dö redan då..

ikväll ska jag kolla på Idol och äta god mat.. Tjejerna ska ut (hade varit jätte roligt att träffa dom speciellt Linnea som varit i USA hur länge som helst) men då det är brist på pengar och jag är lite halv krasslig plus att jag jobbar hela helgen så stannar jag hemma ikväll.. *Vuxenpoäng till mig* ;)

Ciao

Standing where you left me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0