What a smile

blev jobb imorse gick bra, sen blev det en vända in till stan för att inhandla saker till lägenheten.. har nästan allt nu :) men fattig blev jag, haha
måste försöka få i ordning på allt i lägenheten tills på lördag då blir det lite födelsedags firande sen utgång :)
Gick på bolaget för första gången idag! haha den berömda hatten kom..

jobbade på vägen i Arninge stockholm igår, gick bra va bara kort dag jobba från 6-14.30 så skönt att komma hem i skaplig tid.. NCC hade ringt till A-L och sagt att dom va jätte nöjda med dom två nya tjejerna (jag och madde) så kul när dom ringer och säger de då blir man lite exta peppad att jobba :)
Peab hade ringt A-L om Niklas också och sagt att dom va super nöjda! :) stolt man blir, hihi

dags att dra sig till lägenheten nu..

Puss

Kommer upp saker jag helst vill radera ur mitt liv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0