The style is mine

precis klar i stallet för dagen ska bara ner och kvällsfodra sen hem till ullis och spela plump :)

jobbade hos A-L imorse sen hem och fix stallet hemma jag och erica gjorde oss ett försök att åka till ridhuset, men ådi.. vilken jvla bil det är det där.. kom loss från gården men fastnade längre bort i "backen" där man svänger upp mot skantzö så åkte ut mot 252an ist och tog e-18 väl framme vid ridhuset får jag inte rida för taket kan rasa in, och då har vi till och med ringt innan kunde dom inte sagt det då? dom tyckte jag kunde rida i paddocken, men va fan då kan jag ju lika gärna rida hemma!?

mamma har åkt till sandviken idag och typ borta tills på söndag.. hon åker till gävle imorn sen hem en snabbis på torsdag sen åker hon till hedemora ihelgen och har kurs..

Jag och Sara planerar en Thailands resa till nästa nyår, fy fn va underbart det skulle vara!

nu sitter jag och väntar på Erica som ska komma och lämna Miltåån..

Ciao

Let us all just fly away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0