Some people just make me sick

Satte nyss på djurpoliserna är nog det sjukaste jag har sett en hund har sår över hela sig, öppna hål som går rakt in i hunden och under huden är de fullt av larver.. dom hade hittat hunden på en bakgård, hur kan man bara lämna en hund sådär? och låta den ätas upp av larver.. Det är helt sjukt!

Mötet gick bra men kan ju inte säga att jag förstår så mycke än, men det kommer nog.. Nu vill jag att alla hästar ska komma hem.. åh det ska verkligen bli så himla spännande!

Niklas jobbar natt, så jag och milton är själva.. fick för mig att jag ville baka men sen blev klockan så mycket så blir att göra det imorn istället då tillsammans med Niklas vi ska baka mockarutor med mycket glasyr.. mysigt! :)

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0