Give me a day to remember for good reasons

som sagt party igår då, satt först hemma hos Erica sen vidare till Jim S. ( börjar de ens på S) haha de där efternamnet säger jag bara..
trevlig kväll med mycket prat och mycket skratt även lite gråt från vissa men vi tjejer börjar ta de som vardagsmat nu så de va ju luuungt ju.. :P
satan i gatan va kallt de va i natt va väl hemma runt halv 5-5.. somnade halv 7 haha, när jag såg att de va teletubbies på tvn tänkte jag att de nog va dags att sova, så ringde sara kvart över 8.. (Y) var bara att pallra sig upp.. och kan bara säga er 1 sak, jag mådde piss! haha längesen jag mådde så men kämpade mig igenom morgonen ute hos A-L sen hemma sen en välförtjänt vila på 30 min innan jobbet kallade.. haha alltid jag ;) fast måste säga att batteriena är nere på halv nivå nu, men dom är nog snart full laddade igen.. hoppas det rättare sagt annars kommer det bli en tung kväll..

jobbet nu då slutar kl 20.00 ska fixa lite sen går vi tjejer in i dimman igen.. för jvla bra är vi måste jag säga.. men hoppas på ett bra avslut på denna kväll hörrni.. :D

och snöar gör det också! inte lite heller är ju sagosnöflingor stora som ja jag vet inte vad.. gillas inte och kallt som satan, nej usch.. ge mig sommar! ingen julkänsla finns heller.. :(

ska iaf försöka sova mer än 2 timmar inatt satsar på 3.. :P haha

Ciao

Tankarna snurrar men jag vet att vi är starka. Låt mig göra det missategt då får ju bara skylla mig själv så fall..

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha, i lööööv us so much <3

2009-12-12 @ 18:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0