Snart får jag helg också

Torsdag och snart får jag ta helg också som många andra;) 

Har spenderat kvällen med att tvätta! Hur mycket tvätt kan man samla? Det värsta är att det är typ hälften av mina kläder bara, så är nog dags att rensa garderoben! 


 
Okej lite är Niklas kläder men dom är nog lätt räknade! Haha

Imorgon kväll ska vi in till pappa och äta har även gjort en tårta som jag ska bjuda på.. Blir nog trevligt som vanligt! 

Just ja, igår gjorde jag ju om fystestet, var en förbättring åtminstonde! 
Sprang 4 vändor mer i Idioten, hade nog kunnat springa på lite mera för var inte lika trött som första gången.. 
Gjorde 19 armhävningar igår, gjorde 5 första gången (på knä, haha riktiga klarar jag typ 1) 
Gjorde 10 mer benböj än första gången! Så lite har det ju hänt! Scanningen visade ingen direkt skillnad men fys testet gjorde ju de så.. Ska fortsätta köra på detta är min tanke! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0