Hot hot hot

Alltså man vill ju inte gå och lägga sig när det är såhär varmt och skönt ute! (NU börjar de ju bli behagligt att vistas ute)
Var träning idag vi va några tappra kämpar som tog oss dit trots värmen! Idag är första gången jag kan säga att det var en "skön" träning.. Om det nu kan vara skönt att träna i 25 grader, bli helt slut i kroppen och svettas som en gris? 
Fast jo tydligen kan det de! Härlig känsla.. 


Imorgon blir det en lång dag! Ska ha med mig Costa till jobbet så jag bör gå upp tidigare än vanligt ...
Jobbar fram till 9 då tar jag ett break och  åker till naprapaten sen tillbaka till jobbet.. 
Slutar 15 men då ska vi börja förbereda banan inför lördag och banbyggaren kommer 16.30 och sen efter det ska jag hoppa Costa och Hia.. 
Naprapaten skulle nog bli jätte nöjd om hon fick reda på att jag ska jobba plus bygga massa hinder samt hoppa två hästar efter jag vart där, tur man inte behöver berätta allt! ;) 

Dags att sova! Just ja fyller år imorgon också :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0