Första riktiga träningen

Alltså, herregud, jag dör, kramp. 
Ungefär det kan beskriva min träning! Men fyfan va skönt det är nu efter! Vädret är ju inte det bästa men det finns inga ursäkter längre! Nu är det bara att köra.. 
Vi var ca 50 pers i söndags när vi gjorde fystestet det var ungefär 15 där idag kanske.. 

Har sån kramp i vänster baksida lår/rumpa och sen slog jag nog i höften i söndags när jag åkte av, har inte känt av den förns under träningen idag men ska ju till naprapaten igen på fredag, hoppas hon kan få ordning på den! 

Första gången jag mår illa efter att ha tränat om det är positivt eller inte är en annan sak ;) 

Nu ska jag laga mat till Niklas så han blir nöjd ! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0