Dålig planering

Vaknade på soffan för ca 30 min sen känns inte sådär jätte välplanerat måste jag säga, har då sovit 3 timmar... 
Tur jag är ledig imorgon! 

Blev en bra dag trots tävling/lektioner/ridning.. 

Tävlade imorse som sagt, åkte hem lämnade Kati och Hia på ekeby sen hem och lämna av hästen och åkte tillbaka till Ekeby för att ha lektioner kl 13. Var klar ca 15.30, åkte hem och longera Perra som var otroligt lugn dagen till ära sen åkte jag hem.. 
Va hemma typ 17.30 och då slog det mig att jag ätit en toast på hela dagen! Ooops inte så konstigt att jag var lite trött;) 
Det där med att hinna äta är kanske något man ska lägga till i planeringen! 

Nu ska jag gå sista svängen med hunden sen ska jag kolla på Ponny akuten och försöka sova .... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0