Tisdag

Ligger i sängen och måste sova, kom hem så jag hann se halva Paradise.. Alltså Emelie? Vilken dryg brud.. Usch, usch!( som anja skulle sagt;)
Samir är ju bara för skön, kanske inte direkt boyfriend material där inne men gör bra tv..

Va iväg på hoppträning nu ikväll.. rider så jvla kasst för tillfället.. Bläääääääää! 
Blir så irriterad på mig själv, hur svårt kan de va?? Jävligt svårt tydligen!! Vill inte ens kolla på filmerna, ska ge de en natts sömn så kollar jag dom imorgon och analyserar.. 

Sara var med och hoppa Perra, han skötte sig super! Börjar hoppa igenom kroppen mer nu och verkar ha förstått att de finns ett par bakben där bak ;) 
Sara va också duktig! ;) (måste ju skriva så för jag vet att hon läser) mouhaha nej då, dom va riktigt bra idag! 

Skulle ha åkt till Sholm imorn på pay'n jump men va fullt så får väl beskåda från läktarn istället.. Åker till hallsta på söndag med båda istället! 

Topnotch, night! 

Bjuder på en bild på Niklas från när vi va inne en sväng på Hööks! Han börjar nog fatta grejen nu ;) puss! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0