Perra och tankar

Filmen på perra från igår finns nu uppe! Ser ni hur duktig han är och vad han har utvecklat sitt språng! Kommer nog kanske bli bra där även om de sitter långt inne;) hehe

Har inte riktigt kunnat smälta min egna träning igår... Har därför inte analyserat filmerna..
Blir så arg på mig själv när jag vet att jag kan egentligen! När jag hade Kassen och Debbie fanns det inga hinder som var förstora! Kunds hoppa allt på vilken häst som helst.. 
Minns en specifik händelse: Jag var tävlade på ryttarstadion och hade gått banan till kval 2 i sm (145cm, debut dessutom). Kommer ut och mamma säger att det ser högt ut mitt svar blir; äh jag ska ju bara hoppa över! 

Tänk om jag kunde ha de självförtroendet nu! Just nu känns de väldigt långf borta om de ens kommer tillbaka..... 

Over&out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0