Onsdag/träning

Som ni ser kom filmen upp från träning nu ikväll.. Är en av det bättre träningarna hittills! Det kändes bra, kändes som jag hittade henne mer och vågade rida för det jag såg (la bara 1volt! Är min specialité annars) ridningen kan man väl inte påstå är bra men den är bättre och det känns som det går åt rätt håll! Nu ska jag träna upp min stabilitet ytterligare!

Det jag måste träna ännu mer på är att ta åt mig om Erik/ eller någon annan säger att det är bra! Jag hör han säga orden sen tänker jag direkt ja men det kunde varit bättre, jag kunde gjort si eller så.. Kunde gjort något annorlunda i den svängen, haft in ytter bogen mer där, bak mer med höger axel där osv. 
IBLAND får man faktiskt vara nöjd med sig själv! Perfekt ridningen är näst intill omöjligt att uppnå men man kan vara nöjd för dagen! Alla har vi bättre och sämre dagar och det kanske var BRA för att vara just den dagen sen nästa gång så utvecklar/tränar man ännu mer och tillslut sitter det. 

Man måste våga misslyckas för att kunna lyckas! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0