Sunny sunday

Ifredags var jag, elin och erica in till stan.. Gick en sväng till Å först sen vidare till BMB.. Behövde inte visa leg.. wohoo! Haha 
Igår var jag rätt seg hela dagen men jag och Sara fixade stallet sen igår kväll laga vi mat och greja och åkte sen in till stan och hämtade Niklas och Jens..
Sov som en stock inatt vaknade dock med ont i nacken, tydligen Niklas också.. Hur vi nu lyckats med de.. Åkte ner och fodra sen hem och la mig på soffan.. Niklas drog på match (som dom vann med 8-4!) och bork kom hit bakis och jävlig och sov.. Haha tydligen slarvat med hemma nycklarna.. 

Niklas kommer hem om ett tag och ska laga mat.. Tacos.. Sen ska jag och Sara till gymmet(!) woop

Maten jag och Sara laga igår, dragon potatis, jvligt gott! 

Såhär började jag min lördags morgon!


Hade lektioner idag.. Hade 18st(!!!) stallbacks barn, helt galet.. Men det gick bra det också:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0