Måndag och Arnold träning

Skulle tydligen varit ledig idag egentligen.. Men jobbade bara till 12 sen åkte jag hem :) 
Inte för att jag hann "jobba" så mycket eftersom vi hade Arnold träning idag men ändå..
Uno skötte sig bra! Vi har kommit en bit på vägen tyckte Arnold, de är ju alltod något ;) 
Nu har vi hamnat i ett annat "problem" istället för att han drar och blir stark hela tiden så blir han det ibland och sen blandar han det med att bära sig själv och bli tom.. Så är rätt svårt att rida han fram till och efter hinder just nu.. Gäller att jag känner direkt i landningen vad jag ska göra men det går åt rätt håll vilket är väldigt skönt! :) 

Imorn jobbar jag em, så ska till revisorn med papper och diskutera lite! :) blir nog bra när man förstår sig på allt ;) 

Kommentarer
Postat av: Camilla

tränar du för honom på Sterk eller ? :)

Svar: Han kommer ut en gång i månaden och hjälper oss ridlärare, i övrigt så åker jag hem till honom på fm :)
gbacklund.blogg.se

2013-10-29 @ 09:14:52
URL: http://forsbergcamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0