Leg day

Kom precis ur duschen efter att varit på gymmet ! 💪 
Har äntligen hittat EN maskin som jag är bättre på än Sara, mouhaha ska bara köra den hädanefter.. Det är iaf baksida lår,  skulle se rätt kul ut.. 

Aja åter till hästarna kanske, uno var på hugget idag, jag longerar ju honom alltid innan jag rider men ska försöka börja lägga in några pass där jag inte gör det.. 
Men alltså de är en helt annan häst att rida.. Svårt att förklara men han blir som att han går på tusen nålar, minsta lilla för myclet tryck jag gör med skänklarna så flyger han i luften.. Men han va fin annars idag iaf.. 
Sara red Perra, såg också bra ut! :) 

Nu ska jag ta ut mille en sväng sen sooova! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0