Vill inte som jag vill

Filmen är uppe på videofy men den vägrar komma upp här tydligen.. Har delat den 2 ggr så den lär väl komma nångång :p

Blev en heldag på Ekeby, efter Uno var färdig så åkte jag, mamma och Joanna hem och lämnade honom sen åkte jag och Joanna tillbaka för fortsatt tävlings tittande..

Det var väldigt mycket fel hela dagen..
I 110avd b var de 4a felfria av 18 starter..
I 120 avd a var det endast 6 felfria av 67 starter.
I 130avd a var det ingen dubbelnolla utan vinnaren hade 0+4fel och där var man plac på 0+16 fel.
Frågan är ju om det var för svårt byggt eller en allmän låg nivå på ekipagen som var där?
1m och 110 som jag red tyckte jag inte var så svåra men visst fick man kämpa lite (iaf jag, när man inte har nån broms;)

Imorgon ska Calle hoppa för Arnold, blev ju inställt förra gången.. Får vi se om Arnold godkänner honom ;)

Nu ska jag fortsätta kolla hockey!


Kommentarer
Postat av: elli

asså banan i 120 va ju inte svår på något sätt men den va konstig tyckte jag :P kändes som attt han hade vinklar varenda hinder imot ett annat hinder... de är min åsikt, sen va de mkt ekipage man funderarde över vad dem gjorde på banan :P

2013-05-20 @ 19:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0