Snurrhuvud

Ska precis ställa mig och diska! Wiihoo va kul..

Varit en bra dag med underbart väder! Dock blev de lite snurrigt på em..
Råkade köra över pallen på ridbanan när jag skulle sladda.. Den stod i skuggan så såg den inte, tänkte att Nine måste ha flyttat på den.. Åker ca 25-30m sen hör jag bara ett brak och kollar i backspegeln tänkte shit nu ramlar bilen ihop men de va en pall som ramla ut.. Ooops! Inte första gången de händer heller...

Åker sen ifrån mamma glad att komma hem i tid, när jag precis parkerat bilen kommer jag på att jag glömde hunden nere hos mamma.. Hur kan man glömma en hund tänker ni? Ja de är inte så svårt..

Och nu kom jag precis på att jag glömde ta upp bajset efter Uno som han la i väg grenen när jag och Nine skritta ut idag.. Kommer mamma bli arg!

Diska var de ja.. Ska försöka att inte ha sönder något..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0