Personalkväll

Dagen rullade på i ett högt tempo för att jag skulle hinna med allting.. Va väl klar på Ekeby vid halv 2, fick med mig Evelina hem så hon fick rida Clarissa (med skräck blandad förtjusning) haha
Sen åkte vi hem och fixade oss lite snabbt (som bara häst tjejer kan) och sen hämta vi upp en väldigt saknad Marie för lite snabb catch up i bilen innan vi anlände till Ekeby igen :)

Och vi har haft en otroligt trevlig kväll! Michan och Cicki hade ordnat och planerat, vi blev runt körda i Rytterne Röj bussen. Först till Fiholms gård för lite rundvandring sen ner till Strömsholm slott där vi fick åka häst och vagn och höra lite om historien på Strömsholm sen åkte vi vidare hem till Cicki för 3 rätters och aktiviteter!

Det bästa av allt är dom lämnade över till mig och Evelina så vi ska ordna med julavslutningen.. Hur ska vi kunna toppa det här liksom?? Men vi får väl slå våra "kloka" huvuden ihop som sagt..

Nu måste jag sova, jobb imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0