Onsdag

Jobbade kort dag på jobbet idag.. Åkte sen hem och red hästarna.. Uno skötte sig bra! Har börjat sitta ner mer och mer på honom.. Det går framåt men han förstår inte riktigt att man kan sitta där utan att han ska springa jätte fort.. Men på bara ett par dagar så börjar han förstå.. Jag gillar inte när man sitter ner för mycket på sina unghästar men det är min åsikt.. :)
Efter de red jag C började på ridbanan men märkte ganska fort att hon var på lite dåligt humör så gick ner på ängen då blev hon genast lite gladare :)

Imorn blir det pay'n jump på Vänsta med Clarissa, ska bli väldigt spännande faktiskt! Kul och se om hon går fram ännu mer då eller om det blir helt tvärtom.. :)

Åkte sen och levererade lite mat till min käre man som jobbar över.. Han har inte kommit hem än heller..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0