Dagen

Uno har skött sig bra idag!
Va nolla i 1m, jag fick kämpa en del då det är svårt och bryta av och fatta rätt galopp när vi kommit in i de ;) men men man kan hoppa i fel galopp också..
Sen fick han debutera 110 och jag kände redan på framhoppningen att han kändes trött i kroppen..
Så tänkte att jag skulle känna hur han kändes på banan och se hur långt han orkade hoppa..
Han kämpade på så himla bra! Rev första hindret sen var han 0a resten! Kom hel tokigt in i kombinationen då jag inte kunde inverka på honom alls, det fanns ett tempo och var bara att försöka lyckas få bra distanser.. Fast han kom tokigt på en del hinder så slog han lyra efter lyra! Fina fina häst:)

Har laddat upp filmerna får se när de kommer in här men dom är nog på gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0