Söndag

Var lite virrig imorse kan man säga.. Mamma körde hem Alwin medans jag och Nine började köra mot Fagersta.. Kom på att jag glömt Calles pass så ringde till mamma så hon fick hämta de, strax efter kom jag på att jag glömt huvan, ringde mamma igen! Kom sen på att jag glömt jackan... Inte nog med de, när vi tillslut kommer till Fagersta och jag ska hoppa upp, så har jag ingen hjälm med mig!!?? Hur kan man vara så tankspridd?
Som tur va så var Sanne på plats så fick låna hennes hjälm (2strl för liten men det gick)

Har på em varit och firat Alwin som fyllt år och sen varit in till stan och storhandlat.. Nu ska jag snart lägga mig så man är pigg imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0