Jul

Okej, på ett par timmar har ett par problem löst sig! En faktura betalning som kommit in så jag kan betala andra fakturor.. Yeey! Alltid lika kul...
Känns lite bättre i magen men har fortfarande en stor klump där..

Läst en del blogginlägg nu om många som inte gillar julen pga att dom har separerade föräldrar.. Jag har också de och ser det istället på så sätt att jag får möjlighet att fira jul flera gånger..
Har sedan jag varit liten firat med ena familjen på julafton och andra familjen på juldagen.. Tycker det varit bra, man får ju äta dubbelt så mycket;) haha 
Sen senaste åren har det blivit en del flackande då vi ska hinna med Niklas familj/familjer också . Men jag gillar julen så att jag får åka till många ställen är bara positivt! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0