Hur beroende är man

Skulle sätta min mob på laddning nu innan jag gick och la mig.. Den laddar inte.. (Har bara 14% i batteri) Startar om den för att se om de funkar, den startar och stänger av sig igen! Får inte igång den..
Paniken som uppstår när jag förstår att min mob har gett upp, den går inte att ladda och inte ens att starta..
Hur ska jag komma upp imorgon?
Hur ska jag kunna ringa alla 100 samtal som jag måste ringa?
Måste ringa 3 och säga att dom får skynda på och skicka mig min nya mob!!
Jag som alltid kollar bloggar innan jag somnar!? 
Byter laddare, funkar iallafall inte..

Lättnaden som kommer över mig när jag inser att Niklas dragit ut sladden till laddaren för att julstjärnan ska kunna lysa.. 
Haha godnatt, med en laddande mobil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0