Hopp och förtvivlan

Min huvudvärk försvann i söndags natt/måndags morse, värsta jag vart med om.. Men tror det var min kropp som sa ifrån.. Har under senaste veckan - 10dagar haft en dygn som bestått av 4-5 timmars sömn 12-14h arbete.. Mycket som snurrar i huvudet också, fakturor hit, fakturor dit, kan inte ens minnas vilka fakturor jag skickat eller inte..(Pinsamt), julen närmar sig inte ens börjat funderat över de.. På Ekeby har det varit mycket i princip varje dag.. Så man har inte kunnat "slappna" av där heller utan det har hela tiden varit något.. Oplanerat eller ej men ändå! 
Händer saker med hästarna också.. Uno har jag precis lastat på en lastbil till Skåne.. Har inte ens reflekterat över hur det känns för det har inte funnits tid till de.. Just för tillfället känns det sådär kan jag säga.. Men tror/hoppas det kommer bli bra! 

Sitter här med magont/stress över något jag inte ens kan minnas vad det är!? Eller så är det för mycket saker så jag inte kan skilja på vad som är stress eller verklig magont! 
Förstår inte att det hela tiden kan vara något.. Såfort någonting har löst sig så dyker det upp nya saker.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0