3/12

Sovdags som vanligt när jag bloggar.. 
Jag och Niklas va en sväng till Ikea idag, köpte lite nödvändigheter.. Typ nya bestick( vi hade såna jobbiga gafflar som såg ut som en 3udd, vem kommer ens på att göra såna och ännu mindre köpa dom!? Men nu har vi "normala" igen) köpte även nya glas och bytte dom gamla, tyvärr rök min bästa grogg glas med, men vet att de finns ett hemma hos mamma så får ta hem de hit ;) haha
Va hitta vi mer, badrums matta, förvaringslådor att ha under sängen och nå små saker..
Blev faktikst ingen ny blomma som skulle ersatt den jag tog död på.. Haha

Sen ställer han kanske den dummaste frågan någonsin, ska vi köpa julklappar till varandra? Hallå vad tror han liksom!? Bästa med hela julen ju ;) 
Sen vad vi ville ha och att dom kanske låg i helt olika pisklasser är en annan sak ;) 

Nä nu är det färdigt babblat för ikväll! 
Nighty night



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0