Verkligheten

Tillbaka från mina tankar och efter lite(mycket) prat med mamma så känns det lite bättre! Vad skulle göra utan henne? Inte skulle jag kunna hålla på med hästar på den nivån jag gjort/gör.. Är nog dålig på att uttrycka mina tacksamhet men den är där varje dag!

Nåja, va ju på ekeby och hoppade lite imorse, hästarna skötte sig bra!
Efendi var fin och blev mer och mer taggad ju mer vi hoppade men höll sig på mattan;)
sen hoppade jag Arena var som att styra runt ett fartyg ;) (som Sofia sa, silja line släng er i väggen. Haha) men även han skötte sig bra! Har lite svårt att rida så stora hästar men är ju en vanesak såklart men jämför man Uno och arena så är arena typ dubbelt så stor ;) haha

Sen nu ikväll var jag till nyby för första delen i handikapp ledar kursen, tycker det är väldigt intressant! Och vi diskuterade om olika funktions nedsättningar.. Blir del 2 på lördag men då ska vi till ekeby :)

Är ledig imorgon också så tänkte försöka få lite vettiga saker gjorda!
Uno ska bla göras i ordning för onsdag.. Badas! Inget han uppskattar om jag säger så ;)

Ska nog förflytta mig till sängen nu.. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0