Söndag kväll och helg för min del

Igår firade vi Rosanna som fyllde år! Inte ofta vi ridbrudar lyckas tajma vårat schema så vi kan ses allihopa (förutom Jossan då som dissa oss för ghs)
Mycket trevligt och många skratt bjöd kvällen på! Jag rundade dock av när dom andra fortsatte mot månen eftersom det var jobb som gällde för mig idag..
Men nu har jag "helg" eller ska till jobbet en sväng imorn och hoppa hästar inför onsdag, kan bli spännande ;)
Och imorn kväll ska jag till nyby torshälla för funktionsnedsättning och delaktighet, ledarutbildning steg 1. Ska bli kul! :)

Tvn här hemma funkar inte.. Hur kul är det liksom.. Och inte internet heller för den delen.. Niklas är inte hemma.. Så här sitter jag ensam i en nersläckt lägenhet och njuter av stunden.. (Egentligen inte, börjar bli rätt tråkigt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0