Ledig måndag

 
 
Blogg appen funkar inte igen!

Helgen som var då, blev utgång i lördags med Joanna, Hanna och Ajja.. Blev förfest i stan hos Johan och sen BMB var väl helt okej:)

Som ni såg i föregående inlägg så har Perra galopperat med ryttare för första gången, så himla duktig!

Dennis va ut idag och skulle sko Uno, blev tillsagd att rida innan då vi skulle slå på skor bak och han har ju lite problem med de så skulle rida honom innan så han slappna av lite mer.. Han har ju varit jätte fin senaste dagarna men idag slog det slint i huvudet på honom;) haha
Ställde sig rätt upp så jag hasa bakom sadeln när han gick ner hängde jag där som en mantel och han körde bock rejs och jag funderade på vad som skulle göra minst ont! Haha
Longerade honom istället för kände att jag skulle inte hinna ta igenom det innan Dennis kom så han fick jobba ordentligt i pessoa selen kan jag säga ;) sen var han snäll som ett lamm att sko! Över förväntan faktiskt:)

Fick sms av kassen och calles förra ägare idag också.. Kassens avkomma den super fina hingsten Canvas är såld till Lisen och Peder! Känns lite sjukt!


Hoppas dom fixar blogg appen inom kort! Så man kan blogga ordentligt!

Kommer/kommit upp en film på C idag under tiden Uno blev skodd, skapligt uttråkad! Haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0