Funkar igen

Har inte kommit in på blogg appen men nu verkar den funka igen.. :)

Ridprov idag som sagt, och blev godkänd likaså Evelina! Good work!! Va 3 av 6st som blev godkända.. Rätt hårt kan jag tycka men men..

Ifredags somnade jag ca kl 18 och sov fram till 2.30 då hade jag sovit "klart" tydligen.. Sen va jag vaken till halv 5 imorse ;) upp vid 9 igen så borde ju somna gott ikväll men man vet aldrig..
Haha

Umgicks med min fina vän Jennie igår och kan säga så här att hon har dåligt inflytande på mig den tjejen;) haha men förkylningen är iaf på väg att bli bättre, tur de!

Väntar på att Niklas ska komma hem, han har varit i Malmö och kollat på smfinalen i innebandy så han dyker väl upp snart tror jag:) <3

Skulle blivit Arnold träning imorn men han har tydligen fastnat i Holland eller var han nu är.. Så blev inget, tråkigt då jag gärna hade velat att han såg Calle och godkände eller inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0