Fredag och smärta

Vilken dag det varit.. Lektionen gick bra iaf! Hade bara den första då det blivit missförstånd med andra timmen tråkigt men men..

Hopptränade ju nu ikväll, och både jag och Frida åkte av;) haha braa där.. Jag var först ut då Calle blev rädd för Breeze som bockade framför honom, vet inte riktigt vad som hände men tror han drog till med en bockning och ja gjorde en volt i luften innan jag landa.. Haha
Känns i kroppen nu kan jag säga.. Kan knappt röra mig ur soffan och de läär ju vara ännu värre imorn tyvärr!
Frida åkte av för breeze bockade efter ett hinder och hon kastade spöt ändå upp i ridhus taket.. Såg hur de flög och tänkte "ska de aldrig landa" haha men vi båda lever iaf och hästarna avslutade bra!

Inte nog med detta så höll jag på och få en häst över mig när vi tog in några på em.. Dom va helt stissiga och for runt sen ställde sig en häst typ över mig.. Men överlevde de med;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen i klubben, nu känns de genast mycket bättre för mig! ;)

2013-04-06 @ 15:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0