Apr. 25, 2013

Fick hem mina ariat skor idag och dom satt som ett smäck:) materiell lycka måste vara den bästa;) har också lagt en beställning hos Mathilda som befinner sig i gbg, så hon skulle köpa med ett par hunter stövlar hem till mig!! :D hihi

Dagen för övrigt har varit bra! Härligt väder lite blåsigt med de torkar ju upp i hagarna iaf!
Erica red Calle idag, ville att hon skulle känna lite på honom och se va hon kände så jag kunde jämföra med min egen känsla.. Han skötte sig bra och va fin!
Hjälpte Nine med Perra när jag kom hem, men han var inge vidare pigg idag får se om de är bättre imorgon..
Efter de red jag Uno som va fin han också!
Han är anmäld till tävling på ekeby den 1 maj :) spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0