Tävling St. Ekeby

Red 1m på Uno idag hade 2 ner då han kom lite nära på två räcken.. Men men.. Jag KUNDE svänga höger och vänster;) haha

Bromsen funkade inte riktigt då det blev lite stressigt och hann inte rida fram så mycket som jag ville.. Konstigt egentligen för hade 60 ekipage före mig och gick när de va gott om tid kvar.. Men sen ville jag ha fina tofsar i manen som Nine fixade så de drog väl ut på tiden och göra iordning honom, men han va ju snygg iaf! Det som räknas eller hur;)

Har inte planerat in nå mer tävlingar eftersom jag åker utomlands och tänkte ge honom en liten paus då :)

Sandra har tagit bilder så dom kommer väl upp när jag får dom:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0