1 år sedan .. <3

Idag är det 1 år sen min fina vän togs ifrån oss.. Får tårar i ögonen av att bara tänka på det..
Kommer ihåg dagen som igår.. Jag hade varit och jobbat natt i Gävle kommer hem runt 7-8 på morgonen och är på väg in i huset när mamma öppnar stall dörren, jag ser direkt på henne vad det är som hänt...
Jag faller ihop och vet inte vart jag ska ta vägen!!
Det fick ju inte vara sant, inte du, inte nu!
Och det som grämer mig mest av allt är att när vi lämnade dig i Malmö, så var jag och mamma på väg att åka då säger jag " Men vi har ju inte sagt hej då!?" mamma säger nej men hon kommer ju snart hem igen..

Vi körde alltså ner henne till Malmö för en operation hon skulle genomgå. Operationen hade gått bra, hon skulle bli frisk till 100%! Men hon kunde aldrig ställa sig upp igen.. Hon hade försökt men de gick liksom inte, dom trodde att hon var lite dåsig efter sövningen så dom "bädda" till henne så hon skulle få vila och samla nya krafter och sen hade hon bara somnat in! Hon hade alltså fått ett bråck i ryggen som gjorde henne förlamad i bakdelen...

Det går fortfarande inte en dag utan att du finns i mina tankar! Kan komma på mig själv att stå och mocka i stallet och tänka på allt vi åstadkommit och att tårarna fortfarande rinner lika lätt så fort jag pratar om dig eller tänker tillbaka!

Finns ingen som någonsin kommer kunna ta din plats i mitt hjärta! <3
Cashmere Plus


Kommentarer
Postat av: Tesa

<3

2012-09-20 @ 23:31:16
Postat av: Lina

Nu fick jag tårar i ögonen när jag läste det här... <3

2012-09-21 @ 11:08:58
URL: http://linaw.blogg.se
Postat av: Joanna

Fina bästa Kassen!
Tänker på dig idag vännen <3

2012-09-21 @ 11:59:45
URL: http://joannasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0