Tävling Hamre

Hann tävla och fixa stallen helt klart innan halv 12 känns rätt skönt och vara klar faktiskt!

Men när jag slog upp ögonen imorse och hörde att det smattra mot rutan så tänkte jag nästan stanna hemma faktiskt, fast lät värre än de va :p

Åkte för att hämta upp Nine och sen till St. Ekeby för att plocka upp Uno va inne på hamre till 8..
Han skötte sig bra fick ett ner på insprånget i kombinationen då han kom i korsgalopp in.. Är lite svårt att bromsa och byta till rätt galopp en del gånger ;) men han hoppade väldigt fint idag!
Men underlaget på fram hoppningen var under all kritik!! Djup och gropigt när jag kom in och då hade de "bara" varit ca 50 starter.. Konstigt att dom inte gick in och fixade till det när dom vet att de är dåligt! Men men..

Niklas är iväg på match och kommer hem ikväll nångång, och för mig väntar en utgång med tjejorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0