Lördag-söndag

Va trevligt igår och tror vi alla skötte oss ;)

Åkte med Joanna till Södertörn och prova en häst, fin häst från veldstar men lite jobb att göra på den men tror de skulle kunna bli bra! Den hade härlig inställning till hinder..

Att icke förglömma va att Jossan och Cissi va med.. Ja vad säger man?
Trodde vi knappt skulle överleva men kom både dit och hem utan skråmor dock körde vi fel en gång pga Jossan! Men vad kan begära liksom ;)
(Rip Arne)

Är ledig mån-tis då de är min jobb helg kommande helg.. Yeeeey!
Men men..

Nåt jag är irriterad på just nu är min mob! Ljudet fungerar när de vill och de går bara att få i gång igen om man stoppar i laddaren sen kan de sluta fungera också när man stoppar i den.. Bra drygt, men man orkar ju inte lämna in den heller...

Sen är de satans så kallt ute nu också och de värsta jag vet är att man inte kan rida ute (eftersom jag inte är rik och har ridhus hemma) och egentligen för lat för att sitta och rulla till ridhuset var eviga dag! Men men kunde vart värre som Arne skulle sagt..

Nä dags att blunda och försöka lyssna på zlatans bok om ljudet vill fungera vill säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0