3 års test

Calle visades igår på strömsholm, han skötte sig väldigt bra tycker jag.. Väldigt lugn fast han var på ett nytt ställe, tyckte väl han kunde ha taggat till lite mera men men ;)
Han fick 7-8 på hoppningen, han hoppade bra men han hade lite svårt med taxeringen iförsig var det ett ganska svårt avstånd till första hindret och nu i efterhand så skulle man drivit ut honom lite mer i hörnet så han fick mer plats men det är alltid lätt att vara efterklok..
Tänker inte haka upp mig på det där men när hästar som hoppar sämre får högre poäng så blev jag påmind om varför jag inte gillar bedömningssporter ;)
Han var iaf jätte fin på ridningen!

Planen med honom är att rida i ca 2 veckor till sen släpps han på bete :) sen i höst när han kommer in så blir han av med sin mandom..
Sen Så får vi se vad nästa år har att erbjuda:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0