Vårdag

Idag har jag varit över till anders och ridit några hästar.. Hela 4st (mina ben och rumpan kommer inte vara rolig imorn) alla skötte sig väldigt bra iaf! Ska dit och rida fram till på söndag :) skönt och komma igång igen..

Och på fredag/lördag kommer troligtvis min 4 åring från holland hem! Iih ska bli såå kul! Så Liquid får flytta till Annlouise nån vecka tills boxen hemma blir klar..

Och nu ska jag snart åka och hämta upp kina mat sen upp till syster och kolla på top model, myys!

Åh måste bara säga en sak till, alla som kollar på Big Brother har ju inte missat Hannah, hur blåst får man bli? Skulle skämmas om jag var hennes föräldrar! Fast det är ju det som gör det kul och kolla på.. Ha ha

Slänger in en bild också, Baloubet påväg till ridhuset i det underbara vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0