Torsdag

Kom hem för ett tag sen har varit till skästa och ridit akilles.. Börjar hitta alla knappar i markarbetet nu kan "bara" sitta där med en liten högre hand och driva med sätet och han går som en klocka :) det är vid såna tillfällen man blir påmind om varför man kämpar dag ut och dag in om det så är 30 minus grader eller 30 plus grader!

Hoppningen går också framåt men är en bit kvar! Kroppen och huvudet samarbetar inte! Det är så frustrerande för jag vet exakt vad och hur jag ska göra men kroppen gör nåt helt annat.. Okej jag har ridit ordentligt på 2-3 månader men när man vet vad man kan så blir jag bara ännu mer frustrerad..
Och en till sak jag ser inte ett enda avstånd längre!! Jag har aldrig haft lätt för att se avstånd som vissa som har det i "blodet", jag har fått tränat mitt öga varje varje dag! Och nu är allt borta bara börja om från ruta 1 troligtvis kanske det inte tar 18 år att hitta tillbaka men jag vet ju också att det inte går över en natt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0