Planeringstider

Det är mycket som är på gång nu så det gäller att planera in i minsta detalj!
Har några hästar att rida om dagen nu plus att mina egna ska skötas och akilles tors/lör. Ska hinna städa ur "hö rummet" så boxen kan få plats och det är INTE lite grejer kan ta en bild imorn så får ni se.. Så allt skit ska köras till tippen!

Det är lön på fredag och jag skulle vilja hinna till erikslund och köpa ett par byxor från gina, hästen kommer troligtvis fre eller lör dock ingen aning om när.. Rebecca och joanna vill ha med mig på en utgång i köping på fredag och på lördag ska vi hem till linnea och chill dricka lite kanske en utgång också.. Så den stora frågan är, när ska jag hinna med allt? Ha ha

Trött på att det inte går att ladda upp inlägg med fler än en bild i...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0