Lång dag

Åkte som sagt med Liquid till ridhuset och han skötte sig bra, har en film men den får ni imorn istället :) Så hoppas det går bra imorn nu ;)

Åkte sen vidare till skästa och red Akilles, det gick helt okej fick inte riktigt till den känslan jag vill åt men det kommer väl.. Hoppade idag som uppvärmning på 3 bockar med 17 m emellan för att få honom att vänta framför och bakom och hoppa upp genom handen gick helt okej. Sen hoppade jag lite så jag fick svänga lite snävare för att få med hela hästen runt han blir lätt att släpper ut ytterbogen och liksom glider genom svängen, detta gjorde han riktigt bra! Hoppade sen en mini bana av 3 hinder, just för att få samma känsla som på bockarna lyckades inte riktigt men.. Kommer upp en film på det imorn också :)

Åkte sen vidare till Enköping och trimmade 3hästar medan Anders hoppade 3 andra va hemma runt halv 9 då åkte jag upp till sara och åt kvällsmat så kollade vi på fotbollen eller ja killarna kollade iaf!

Imorn kommer hovslagaren ut och ska kolla på Uno sen ska jag till Enköping och rida lite och sen vid halv 3 så ska liquid visas :) fullt upp imorn med med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0