En häst mindre i stallet

Mötte upp transportören i enköping imorse som skulle ta med bianca nedåt landet till sin nya familj! Resan blir lång men det brukar gå bra, har iaf gjort varje gång vi fått upp eller skickat iväg hästar :)
Ringde transportören när jag var på g hem och sån tur jag hade dom hade en plats över i lastbilen uppåt imorn redan, så då kommer min första stjärna hem Castellini Plus.. Den andra får vi se när den kommer beroende på när lastbilen från holland blivit full..

Ska snart ner till stallet och fixa lite hovslagaren kommer och verkar pojkarna så ska jag städa och trixa lite :)

Hörs ikväll eller imorn!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Åh, min fina stjärna!!!

2012-09-24 @ 04:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0