Alla hjärtans dag

Inleddes med jobb sen hem till mamma för att fixa hästarna och killarna som ska bygga den nya boxen var där och mätte lite också :) skönt att få en till box hemma faktiskt dock så försvinner ett STORT förvaringsutrymme så nu gäller det att alla saker har sin plats :p är ju inte så bra på det eller jo i sadelkammaren där alla roliga saker är.. Fast kanske blir duktig på de där med när det är klart och fint! ;)

Så fort jag kommer till ett nytt stall vill jag alltid kolla in i sadelkammaren? Är ju det bästa stället i hela stallet.. Kanske är som vissa folk att dom vill kolla i andra folks badrumsskåp, ha ha

Vi firar alla hjärtans dag på fredag istället så maten idag blev grillad kyckling och potatissallad, väldigt romantiskt!

Åhh jag har såån träningsvärk i låren efter vi va på arosfortet i lördags med vänsta.. Pinsamt nästan men är man otränad så är man men snart blir det ändring på den fronten.. In med lite hästar sen blir det hårdträning:D

Nu ska jag fortsätta kolla på Top model!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0