18 Februari

Igår kväll blev det mat på grekiska sen bowling och sen avslut på tabban.. Kom dock i säng alldeles för sent och var galet trött imorse då jag hade gjort en bra plan för dagen skulle egentligen gått upp fixat åt mina hästar sen vidare till skästa för att rida akilles och sen vidare mot hamre.. Det blev istället hamre som första anhalt för att hjälpa Jennie och Anders på tävlingarna, det gick bra han vann 110 och 130.. Har varit fullt upp med hästar in och ut och hit och dit men det var roligt! Och ska hjälpa dom imorn också :)
Åkte sen vidare till skästa och red akilles, han skötte sig bra och sen vidare hem hade sån tur att mamma mockat åt mig! Krascha i soffan för ett tag sen och somnar nog ovaggat tror jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0