Ibland rinner bägaren över

Ibland räcker de med en liten liten droppe så rinner bägaren över!!
Jag kan bli så frustrerad/arg att jag bara skulle kunna ta den personen och vrida om den som en disktrasa, Och eftersom de inte är fysiskt möjligt så får man göra något annat!

Personer/personligheter som jag INTE gillar:

1. Folk som tycker synd om sig själva och samtidigt hyllar sig själva!
2. Folk som anser sig vara bättre än andra och tror att folk ser upp till dom!
3. Killar! (Oj, här finns de mycket att fylla ut med)
3.1: När dom är lite förkylda så är dom döende men när tjejer är sjuka då är vi mesiga och känner efter!
3.2: När dom ska laga mat/städa så är dom SÅ himla duktiga och ska dom göra något mer utöver de samma dag ja, då ska man kyssa deras fötter i princip. (Om det nu tex inte blir hämt mat just den dagen dom skulle laga)
3.3: När dom kollar på något eller är "upptagna" så går de inte att föra en konversation med dom!
4. Männsikor som kör under hastighetsbegränsningen! Utan någon vettig anledning (som att de är halt och dyligt)
5. Människor som ljuger för att framställa sig själva som bättre!
6. Människor som envisas göra saker fast dom inte kan! Ge upp liksom!

Såå nu känns de mycket bättre! Eller? Nej de gör de inte för nu blev jag irriterad på alla dom här "människorna" aja drar täcket över huvudet ett tag och sen ska jag fortsätta kolla DH!

Tur jag har Milton han säger aldrig emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0