Söndag

God påskmiddag hos mamma, ska äta upp resterna imorn (om ingen snott dom) ;)

Jag och Jensine red efter det.. Nine och liquid skötte sig riktigt bra båda två!

Uno skötte sig också bra! Han får nå ryck ibland och vägrar gå åt det hållet jag vill, när man går på honom då blir han sur och ställer sig lite men han släpper det lika fort och börjar fokusera igen :)
Gick över lite bommar och sånt, hur kan det vara lättare att galoppera över bommar än att skritta/trava? :p
Tog även ett litet skutt och det funkade hur bra som helst!
Nines mamma tog lite bilder som ni får se sen :)

Åkte sen vidare till Akilles och trimma lite inför imorn och så.. Blir tidig uppgång 5.30 (Y) visst sa jag att jag älskar att tävla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0