Irriterad

Något jag kan störa mig på är personer som rider som man kan kalla "proffs"
När dom ska vara spydiga och "hävda" sig själva..
Slänga ut sig en kommentar som, men jag rider ju bättre än henne!
Det är inte så att vi är medvetna om det? Och konstigt vore ju annars? Du är äldre och har mer erfarenhet och säkert ett helt annat häst material än en annan.
Men bara för att du är bättre betyder väl inte att dina upplägg med hästarna är bättre än våra?

Nej skitsamma, tycker bara det är synd att man ska behöva hålla på så, hade fått en helt annan uppfattning men man slutar aldrig förvånas!


Kommentarer
Postat av: L.L

Skit i dem!!! Du är iaf den bästa ridtjejen jag vet ;)

2012-04-19 @ 22:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0