Var rädd om det ni har

Ännu en hemskt natt har gått förbi.. Var en av läggargubbarna som fick hjärtstopp inatt, så himla otäckt! Jag såg hur han stog och höll på med kanten sen bara föll han handlöst framåt rakt ner i asfalten.. Som tur va så var vi mitt i Stockholm och flera läkare kom fram och hjälpte oss tills ambulansen kom (Vilket tog hundra år, fick till och med sitta i kö innan vi kom fram) Dom hade fått igång honom men med ytterst låg hjärtfrekvens innan ambulansen åkte till sjukhuset men han avled alltså senare.. Skänker mina tankar till hans familj och nära och kära!

Det här fick mig att tänka till ännnu en gång att man verkligen ska vara rädd om dom man har runtomkring sig Familj, vänner, bekanta. Såna som betyder något för en! Det kan gå så fort och känslan av att man inte talat om för någon hur mycket den betyder för en vill inte jag känna!
Så till alla mina nära och kära, Jag tänker extra mycket på er idag!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0